Followers

Tuesday 17 July 2012

Bukan Ini Yang Aku Pinta 2

Bukan ini yang aku pinta,
Bukan ini yang aku pinta!!!
Negara tercinta di jajah semula
Oleh penjajah yang berbeza
Rupa, bahasa dan budaya
Menuduh kami pengganas agama
Merampas Tanah Janjian mereka
Padahal yang terjadi, sebaliknya...

Bukan ini yang aku pinta,
Bukan ini yang aku pinta!!!
Hilangnya nyawa seorang syuhada
Di bunuh kejam oleh raksasa
Berperisaikan baju pelindung anggota
Dan bersenjatakan sub-mesingan tentera
Tanpa sebarang ihsan di jiwa
Ibarat Syaitan bertopengkan manusia...

Bukan ini yang aku pinta,
Bukan ini yang aku pinta!!!
Masyarakat antarabangsa di butakan mata
Di pekakkan telinga konon-kononya
Kami perlu di hapuskan segera
Di lobi dengan fitnah dusta
Kepada Tuhan Yang Maha Kuasa
Kupanjatkan doa pada saudara...

No comments:

Post a Comment